tirsdag 1. september 2009

soccer team

heihei!
min fosrte trening var forrige mandag.. jeg ble vekt av en grusom vekkeklokke klokken 8..asj. jeg vet ikke om jeg gledet eller gruet meg jeg, men bare det a gjore noe var bra nok for meg. jeg har jo vaert skadet siden forrige februar na, sa folte meg ikke helt sikker pa den forste treningen..
vi startet klokken 9, og fikk beskjed om at vi skulle ha kondisjon resten av uken.. vi lop, jeg tuller ikke, lop fra klokken 9 til 12.. jeg trodde jeg skulle daue, der jeg drev og lop rundt uten mening og trodde jeg skulle bli kvelt..

piper,meg&diana

jentene var kjempe hyggelige. alle jentene er forskjellige, men alle veldig hyggelige, noen litt for hyggelige spor du meg.. jeg kom fort i kontakt med "Piper" og digga hun rett og slett.. =P Diana er en annen jente jeg har fatt god kontakt med.. hun er en jente som ikke slutter a smile, og er glad hele tiden.. kan ikke akkurat se noen likhet med overhyggeligheten hennes og meg..haha. men vi har blitt gode venner, diana,piper og jeg =) det har gjort alt sa veldig mye lettere..og ikke bare sitte inne i huset her a vente pa at tiden skal ga..

sa lenge jeg ikke er sa glad i den maten som blir lagd her "hjemme" spiser jeg ute sa ofte som mulig.. Piper,Diana og jeg var ute a spiste pa en meksikansk restaurant her i veneta om dagen.. vi fikk menyene, og kort tid etter hadde alle tre pina coladas.. det var sa goy, og godt :)

vi er 36 pameldte jenter pa laget, coach Lee skal bare beholde 19 av oss.. idag var forste dagen med tryout. vi startet den forste treningen klokken 6 pa morningen, og hadde kondisjonstrening til klokken var 9. neste trening var samme dag, fra klokken kvart pa 4 til 6, na spilte vi en del, og hadde ovelser med fotball :D det var litt ekkelt a prove og ikke trekke seg i duellene, men benet virket bare fint det. skruene og alt er fortsatt pa plass (;
coach Lee kuttet ut 3 stk i dag..sann skal han fortsette helt til torsdagen, og jeg skal ikke vare en av dem! jeg skal gjore alt for a komme med pa laget, slik at jeg har noe a gjore.. haha.
Cathie,Don og Brandon skal inn til Eugine i morgen tidlig, for Brandon skal registrere seg pa collage. Piper skal komme a hente meg, og skal vaere her rundt kvart pa 7.. uch..
dere horer mer om hvordan fotballen gar etterhvert, og om jeg i det hele tatt kommer med pa laget.. kryss fingrene for meg! =)

2 kommentarer:

  1. Høres slitsomt ut Thea :D hehe . du kommer sikkert med på laget vettu, lykke til værtfall :D !

    Love kitty

    SvarSlett
  2. ikke sant.. faen ass, na sitter jeg a psyker meg opp til a dra.. herregud.. du vet hvordan jeg er pa morgenen..
    tusen takk kitty! :D

    SvarSlett