onsdag 9. september 2009

go Falcons!

yo dude..

pa fredagen var det tid for Elmira's forste football kamp. vet ikke hva som skjer med det landet her nar det horer ordet "football game" jeg... men alle tar helt av. alle jentene jeg har blitt kjent med her, og noen fler samlet seg i en eller annet sitt hus(husker ikke hvem av jentene sitt det var..) for a gjore oss klare.. jeg og piper kom litt senere, fordi vi hadde vaert ute a spist. nar vi kom dit var alle i hundre med a gjore istand "kostymene" de skulle ha pa seg.. de maler alt det de har pa seg med glittrende farger av lilla og gull (skolefargene). de hadde kjopt ballerina skjort av lilla, og dynket det med gullglitter. det tok helt av!
jeg fikk beskjed om a ta med meg noe lilla jeg, og noe som passet til lilla.. sa jeg hadde en lilla genserjakke med en gra t-skjorte med lilla merke pa, sa hadde jeg pa olashortsen min, sa brukte jeg hvite og rosa fotballstromper til.. det var tydeligvis ikke nok det.. haha!

nar vi kom frem til skolen var det sa mange folk! jeg er sikker pa at hele Elmira var samlet den kvelden, alle var samlet pa Elmira high.. haha, det var sa kult! alle var skikkelig tilhengere, og ropte a heia skikkelig.. for forste gang i mitt liv holdt jeg kjeft.. jeg visste jo ikke hva jeg skulle brole ut om.. " go Falcons" sa jeg kanskje ett par ganger, men ikke sa altfor hoyt..folte meg bare dum nar jeg sa det.. jeg horte selv at jeg hadde en norsk twist pa det nar det kom ut av den store munnen min, plutselig var ikke Thea Pernille like stor i kjeften..


det gikk en time.. det var kult, for Piper's bror er en av de beste pa laget, og spilte ganske bra. ikke at jeg vet helt hva det gar ut pa da, men det sa ut som om han viste hva han drev med..

det gikk 2 timer.. nei na begynte humoret mitt a synke ja.. det tok jo aldri slutt! off.. jeg tenkte for det meste pa dennis, og det hjalp meg ikke nar det foltes ut som om alle rundt meg hadde kjaereste.. de stod og holdt rundt hverandre, og.. nei, aesj! na ville jeg bare til dennis jeg..

det gikk 3 timer, og da holdt jeg pa a sprekke. noe sa kjedelig.. de gjorde det samme om og om igjen jo.. og the Falcons eide det andre laget.. sa det som skjedde var at "vi" ende opp med a vinne ganske lett.. 22-0 tror jeg det ble..
men det var morsomt a se hvordan skole spiriten til Elmira var, og det var bare helt voldsomt. sa er "vi" visst ganske gode i football..

nar kampen var ferdig dro soccer jentene ut for a drikke milkshake, alle jentene hadde med seg dem de "dater" eller noe sant.. det var hyggelig, men jeg satt mest a kodda med Piper, og laerte henne a si ting pa norsk.. tss ;P hun har bare bestemt seg for a bruke meg som unskyldning til alt hun na.. "Kirsten, why are you late to class?!!" "you know my friend" "yes..?!".. "yeah, she's from Norway.. "

nar jeg kom hjem var jeg sa sliten av alt football snakket, sa jeg sovnet med en gang..

1 kommentar:

  1. Thea :D
    nå syns jeg det er på tide å skrive noe igjen ;) hehe . håper alt er bra der borte !

    Kitty <3

    SvarSlett