tirsdag 8. september 2009

am I on the soccer team..?

heey you!
pa onsdagen hadde coach Lee kuttet ut 6 jenter.. det var 30 jenter igjen til torsdagen, og jeg var en av dem. nar treningen sluttet tok coach Lee meg til side, han sa at han ikke visste om han ville beholde meg eller ikke. han sa de andre fortjente a vaere pa laget mer enn meg, sa lenge de enten kommer til a vaere her lenger, eller har vaert her lengre.. jeg skulle bare vaere her ett ar, og har ikke vaert her for det, sa jeg har ikke "jobbet" meg til pa laget.. MEN han sa at jeg kunne dele drakt med to andre, sa jeg all fall kunne fa vaere med pa laget... yeah, right! akkurat som om jeg hadde delt drakt med noen andre, og spilt i samme svette drakt som de.. nopp! han sa til meg at jeg var en av de beste pa laget (ikke sa mye a skryte av, sa lenge det ikke er sa veeeldig hoyt niva,men fortsatt litt moro ;P) men ville heller vaere sikker pa at han fikk beholde en av de andre jentene i flere ar fremover.. jeg sa til han at jeg aaaldri kom til a dele en drakt med en annen, og hvertfall ikke om han syntes jeg var god nok..
pa torsdagen var siste dag med tryout, vi startet klokken 6 pa morgningen og skulle ha kondisjonstrening til ni. vi startet med a lope "a mile" forst, det gikk greit. sa var det sprint 400,600,200,100,60 meter. jeg kom ikke lengre enn til 400 for jeg trodde jeg skulle do, alt bla svart-prikkete og jeg greide ikke mer, jeg greide ikke.. det var en sa ekkel og rar folelse.. sa jeg ringte Cathie og ba henne hente meg. na hadde jeg hvaertfall ikke noe sjangs til a komme med pa laget..
nar jeg kom hjem, foret Cathie meg med mat og druer og energi drikker, alt for at jeg skulle spise..jeg la meg til a sove, og sov helt til neste trening som var klokken 3.45. imens jeg sov hadde cathie ringt coach Lee og spurt om hva skjedde.. for jeg hadde fortalt hun om det han sa om at jeg var utvekslingsstudent. han sa til Cathie at han sa det pga at han ville" light a fire" inni meg, han sa til hun at han sa det noen ganger, spesielt nar vi spilte, men ikke nar vi lop og hadde kondisjonstreninger, sa han sa det til meg for at jeg skulle bevise han at jeg kunne ha det hele tiden... sa jeg dro pa trening, det gikk jo greit det.. var veldig sliten da men.. etter treningen ropte han opp ett og ett navn "Piper", hun var med pa laget, "Svendsen" - soooo, I'm gonna make this short.. youuu made the team. I just wanna see a fire in you, can you promise me that, theja? -suuure.. -okey, and if I can see that fire in you, you're gonna be a starter..
sa sann var det, na ville jeg bare ha drakt nr #3!!!
dagen etter skulle vi velge drakt nr, og jeg var sa bestemt pa at, uansett hva som skjer, skal jeg ha mitt nr!
alt var sa kult! senior jentene (meg,piper,diana osv) fikk ga inn i garderoben a velge drak og drakt nr forst. der la tallet mitt! alle draktene la utover gulvet med nr opp, vi skulle ha en gul drakt, og en lilla. jeg tok jo selvfolgelog 3'ern min jeg, og tok den pa meg.. jaok, det var ekstra small det.. fiint! skikkelig fint a spille med en drakt som sitter som et polseskinn hvor magen bare svaier til hver sin side.. ja, joss! haha! sa jeg droppet 3'ern, og ble sittende med drakt nr 10.. det irriterer meg sa mye, at 3'ern, MIN drakt, selvfolgelig matte vaere i den minste str.. aesj! haha. sa vi fikk to sett med drakter, to sett med sokker( hvite og svarte, og gull og hvite) to par med shortser, ett par med gul og ett par med lilla, og en stor sekk til a ha fotball og alt slags crap i..
sa ja, jeg kom med pa laget :D woohoo ;P

1 kommentar:

  1. heey, jeg er også nummer 10 :D hihi. GRATISS !

    SvarSlett