onsdag 9. september 2009

forste OR ducks kampen.

heluu!
etter vi fikk vite hvilke jenter som kom med pa laget, var det tid for sesongens forste Ducks football kamp..
det er visst en slags "tradisjon" av noe slag at alle venner samles hos the Culy's nar det er er tid for football kamp.. alle tar med forskjellig typer med mat og drikke. jeg har nesten ikke spist noe saerlig etter jeg kom hit, for maten har ikke vaert sa god, og jeg har hatt veldig mye hjemmelengsel. MEN jeg skal fortelle dere, etter den dagen der, spiste jeg for hele oppholdet jeg har vaert her, og lenge fremover.. det var saaa godt! alt var godt na plutselig, absolutt alt ( bortsett fra olivene i pastasalaten da..) det var hjemmelagde kjottbollder i en sann rod saus, det var meksikansk lasagn, det var hundre forskjellige pastasalater, det var gulerotter,aspargis(eller hva det er)og brokkoli med dipp, det var meksikansk mosaka.. det var alt! oh! namm.. plutselig fant jeg noe jeg likte, og alt pa en gang.. det var ikke helt bra.. menmen ;P
det var gronne drakter over alt.. de hang over alle lamper, alle hadde gronne drakter pa seg( oregon DUCKS er gronne) og de hadde skiftet lysperene til gronne lysperer.. det klikka heelt for de na plutselig.. jeg skjonte fort at football er virkelig stort her.. kanskje litt for stort spor du meg, folk tok plutselig helt av, og ble til andre personer jo.. haha! ;P
det var en hyggelig kveld, med masse god mat :D bra det ikke er mer enn EN gang i uken.. neste er pa lordag klokken 7..
og foresten, the Ducks tapte.. haha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar