mandag 31. august 2009

om jeg har kjopt noe?

ja! :D

forste dagen kjopte jeg meg en telefon.. den er gammel, men med det kuleste dekselet.. rosaaa! haha. jeg kjopte den med et abonoment som hadde fri teksting og ringing til andre i usa, men ogsa fri teksting til Norge =)

etter det hadde gatt et par dager, dro vi far a se pa laptop.. jeg bestilte en dell, rosaaa:D haha, skikkelig fjortis..

jeg har kjopt meg kamera, det er lilla og ganske sott :)

jeg har kjopt en masse klaer og treningstoy. alt er sa billig her! det er greit at alt er billig, men nar jeg ma ha sa mye og masse ting og tang, hoper det seg opp tilslutt og det koster en god del tilsammen..

jeg har kjopt meg de deiligste nike shoxene, jeg elsker de, og vil ikke ta de av meg etter jeg har tatt de pa.. de er hvite med rosa dempere (=


sesong 1&2 av The O.C har jeg kjopt, og allerrede rokket a sett ferdig.. det har vaert mye tid til overs her skjonner dere.. sa skal kjope sesong tre til uken en gang (=

jeg kan ikke skrive alt av hva jeg har kjopt, det skjonner jo jeg og.. men na har dere en tanke om hva jeg har kommet i gang med ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar