mandag 31. august 2009

my hostfamily

familien jeg bor hos her er greie og utrolig imotekommende, noen ganger litt for mye..
familien bestar av moren: cathie (47)
pappaen:don (47)
eldste bror: brandon (18)
andre bror: ryan (15, snart 16)
soster: ivy(9)

don er der bare.. han gjor ikke stort, annet enn a sporre hundre sporsmal hele tiden, og bekymre seg en hel del, for de minste tingene.. begynner a bli litt slitsomt etter snart en mnd. han driver hele tiden a sier han skal slanke seg(imens han sitter a spiser loff og knasker pa poppkorn og chips hele tiden..og ikke minsy; spiser opp det eneste palegget jeg liker, osten min fra Norge!haha)da gar man virkelig inn for det.. han er hyggelig altsa.. =)

Cathie er moren i huset, ja! hun lager mat, vasker og styrer og ordner med det meste.. og helst alt pa en gang.. far stressflass av den dama. jeg liker cathie best av de to foreldrene, og jeg tror hun setter veldig stor pris pa at jeg er her.. na er det noe annet som skjer i hverdagen hennes enn bare a vaere kokk og vaskedame..
brandon er stille..
ryan er stille.. han er nerd..
Ivy tror hun er ett dyr, og lager hele tiden hestelyder eller hundelyder..
familien Culy prover sa godt de kan, og jeg setter veldig stor pris pa det =)
don er brannmann, og cathie er laerer, om du lurte..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar