torsdag 3. desember 2009

firehjuling og 1.skoledag .

heeei (:



det er sa mye som har skjedd, off... vet ikke hvor jeg skal starte!
kan starte med hva vi gjore rett for 1.skole dag og 1. skoledag (:






jo! jeg har vaert a kjort firehjuling pa sanddyner, det var sa utrolig moro! alt var dekket av sand, absolutt alt! vi kjorte i 4 timer, opp og ned og hoppet og greier.. det var helt sykt :D



pa veien hjem stoppet vi pa et bilshow som var i en pitterliten by, skikkelig amerikansk landsby. det var utrolig mange biler, pappa og bollestuk hadde fatt helt sjokk og hadde syntes det hadde vaert kjempe fett! (:



sa var det tid for forste skoldag..
jeg visste ikke om jeg gruet meg eller gledet meg eller hva det var.. rart var det all fall.. Don og Cathie spurte meg hele tiden om jeg var nervos, nervos var jeg jo ikke, hva var det a vaere nervos for? skole og nervos er ikke to ord som passer sammen for meg!
jeg gledet meg til a treffe andre enn akkurat de jeg hadde hengt rundt den siste mnd, jeg gruet meg til at jeg kanskje kom til a sitte alene i lunchen, eller ga rundt a vase som om jeg var helt lost.
forste skoledag kom, ooooog, jeg forsov meg.. hah! ikke at jeg hadde hatt bedre tid om jeg hadde statt opp klokken 6, for jeg ender bare opp med a lope rundt og ikke finne hva jeg leter etter uansett. Men jeg slang pa meg noe klaer og cathie fortsatte a mase pa meg om at bussen snart kom.. jeg elsker at folk maser, det vet vel alle..
det hun egentlig maste om var om at hun skulle ta forste skoledag bilde av ryan og meg.. det skjedde ikke, for bussen kom og jeg lop ut til den.
bussen er gul, og formen er akkurat som det man ser pa film.. trodde ikke meg selv da jeg nettopp lop for a rekke noe som forte meg til en skole..
nar vi var fremme etter 20 min, (skolen er 5min unna, men vi blir hentet forst og sloppet av sist..) ante jeg ikke hvor jeg skulle gjore av meg. det er to hoved innganger, og the seniors har skapene i den ene hallen, og de andre i den andre inngangen, og jeg ante ikke hvilken av inngangene seniorene hadde sine, sa jeg stod der som en norsk forvirret jente som ikke ante hva hun gjorde der. og dumme Ryan bare forlot meg, har aldri vaert sa sur pa den nerden der noen gang!
jeg endte opp pa riktig sted og piper hjalp meg med a vise meg hvor alle klasserommene jeg skal til var. Elmira high er en stor laberynt med bokser her og der, som er klasserom. det er kanskje 19 klasserom som er i hver av de to hovedinngangene, sa er resten av de plasert som bokser rundt bygget, det eneste som holder det sammen er taket som folger stiene til hver av de..
nei, det hores rart ut, men det er det ogsa.. skikkelig rart.
i lunchen var det ikke rart i det hele tatt, piper og noen andre jenter dro ut for a spise, sa det var bedre enn forventet (:
lekser fikk jeg i alle fag, og det var mer enn jeg noen gang har hatt.. fin og moro start!

andre skoledag var jeg forsent ute igjen, men cathie fikk bilet sitt, sprudlene og glad var jeg for a ga pa skolen..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar